Свято прощання з 1 класом

Ось нарешті вже зібрались,

Так гарно всі приготувались.

І гості всі, напевно ждуть,

Коли ж, нарешті, вже почнуть?

Ну, що ж, всідайтесь всі зручніше,

І не шуміть, сидіть тихіше!

Ми свято наше починаєм,

Героїв свята представляєм!

Це – Аліна, це – Аміна,

Як дві крапельки води.

Треба добре мізкувати,

Поки навчиш їх розрізняти.

Перед вами хлопчик Женя,

Гляньте, струнко як стоїть!

Мріє Женя усе вивчить,

Знати все й багато вміть.

Ось школярочка мала,

Даша її звати.

Мовчазна, сором’язлива.

Прошу привітати.

Крок вперед ступив наш Владик,

Швидку вдачу має,

Хоч сам ростом невеличкий,

Та кругом встигає.

Це – Захар. Він друг надійний,

Вміє виручить з біди.

Хлопець бравий і сміливий

Та і учень хоч куди.

Цю привітну ученицю

Юлечкою звати.

Вона мріє гарно вчитись,

Лиш 12 мати.

Цього приємного хлопчину

Артемом всі зовуть.

Вміє гарно він читати,

Старанним учнем мріє буть.

Якщо хочете дізнатись,

Дзвінко хто сміється?

Радим в 1-ий клас звертатись:

Та, що любить посміятись,

Олею в нас зветься.

А це – Віта перед вами –

Дівчинка серйозна.

Вміє добре рахувати

І задачі розв’язати.

Дві Аліни в нас ще є-

Слухняні дівчата,

Мріють гарно писать, читать

Й добре рахувати.

А мене звати - Лариса,

Ви мене впізнали?

Почала ходить до школи –

Геть серйозна стала.

Ось перед вами 1-ий клас:

Такі іще малята.

Та зараз будемо вже їх

У 2-ий клас приймати.

Ми раді бачити тут всіх,

Вас, татусі, і матінки рідненькі,

Бо 1 закінчили клас,

То ж не такі ми вже й маленькі!

Радіють мами, тата і бабусі,

Радіє вчителька й вся наша дітвора.

Ми підросли за рік – ось подивіться,

Нам вже до школи, в 2 клас пора!

У школі будем добре ми учитись,

Надінем форму й станем справжні школярі!

Всі скажуть: «Які гарні діти!»

Малеча заздрити нам буде у дворі.

На зміну ми прийдем випускникам,

Їм побажаєм щастя і добра.

І естафету ми приймем від них,

Змінити їх уже прийшла пора.

Вже пролетіли ваші будні й свята,

Ви в рідній школі провели свої найкращії роки,

Ми прийдем вам на зміну й вас не підведемо,

Даєм вам чесне слово, дорогі випускники!

Вже зараз ми рівняємось на вас,

На юних крок вагомий.

У 2-ий переходим клас,

А мріємо про 7-ий.

Випускники у нас такі красиві,

І розумні, і меткі.

А були ж як ми маленькі,

А он виросли які!

Ми теж у дитсадочку підростали,

Ось подивіться виросли які!..

Навчилися читати і писати,

Й задачі стали нам вже не важкі.

Невмійками прийшли ми в 1-ий клас

І виявилось - ой нелегко

Писати палички й гачки…

До успіхів було нам так далеко,

Нам часто заважали на уроках балачки.

Та поступово ми звикали

Тримати ручки й олівці.

Вже нас диктанти не лякали,

Частіше вже ми чули: «Молодці!».

Підросли в нас і таланти:

Співаки і музиканти,

Віртуози-танцюристи,

Ну хіба ж ми не артисти?

(Пісня «Школяр»)

- Діти, а кому ми завдячуємо за свою науку? Хто навчив вас читати й писати?

( Буквар)

- У нас свято, а самого Букварика чомусь на святі немає.

Діти, давайте покличемо його:

- Букварику, запрошуємо в гості!

(Заходить Букварик)

Букварик:
Спасибі, хлопчики й дівчатка,
Що Букваря на світле свято
Ви не забули запросити.
За шану я вам вдячний, діти.

Тебе взяли ми перший раз,
Коли прийшли у перший клас.
І як нам радісно сказати:
Тепер вже вміємо читати.

Букварик:
В Країну Знань вам шлях відкрити
Я щиро всім допомагав.
Як з літер слово утворити,
Вас наполегливо навчав.

- Присядь, Букварику, і послухай слова подяки для тебе.

Цілий рік ти навчав нас, любий Букварику. Гортаючи сторінку за сторінкою, ми вивчали всі букви.

Допоміг ти нам відкрити
Диво те чудове,
Як з маленьких зернят - літер
Виростає слово.

- Минуло небагато часу від того дня, як діти прийшли

до школи. Більшість із них не знали всіх букв і не вміли читати,

проте зараз усі вже добре читають. Отже, сьогоднішнє наше свято –

це перша сходинка у нашому шкільному житті, яку діти подолали власною працею. Багато старань доклали до цього і їхні рідні.

Як було тяжко починати писати! Не слухалися букви маленьких дитячих рук. Як тяжко давалися звукові моделі! Але зараз це вже все позаду.

Ми частівки заспіваєм

Вам сьогодні від душі,

Як віднині ми вже стали

Горезвісні школярі.

( Виконують частівки)

Першокласні ми малята

Вміємо вього багато

Тож у коло всі ставаймо

і частвіки починаймо!

З нами клопоту зазнали

І батьки, і вчителі,

Поки вивчили ми букви

в нашім біднім букварі.

А у зошиті у мене

Букви лягли спати:

Скільки їх не ставлю,

Не хочуть стояти

А навіщо нам потрібна

Звукова модель оця?

Щоб так мучити щоденно

Бідних діток без кінця.

Слава Богу, що скінчили

Ми нарешті 1клас

Хай скуштує цього хліба

Ще хтось інший після нас.

Букварик:
Така весела дітвора.

Їм в 2 клас давно пора.

Весь рік із вами я дружив

І всіх премудростей навчив.

- Інколи в повсякденному житті складаються різні: і смішні і

не дуже веселі ситуації. Наша прихована камера стежила

за учнями й зафіксувала дещо. А що саме, зараз ми вам покажемо.

- Я вже навчився писати!

- І що ж ти написав?

- Цього я не знаю, бо ще не вмію читати!

- Не розумію, як одна людина змогла зробити стільки помилок!..

- Чому одна? Мені батьки допомагали!..

- Ти знаєш, виявляється, у нас дуже заздрісна вчителька!

- Та ну!.. Чого б це раптом?

- Ось вона вже вдруге, коли робить мені зауваження, каже: «Ох, якби я була твоєю матір’ю…»

- Чому погано вчишся, Гнате?

- Це я на зло своєму тату…

- Ну а «на зло» чого буває?

- Того, що тато мене лає.

- Завіщо ж лає твій татусь?

- За те, що я погано вчусь…

( Пісня «Я уроки добре вчити обіцяв...»)

А в мене вдома є підмога.

І труднощів я не боюсь,
Бо зі мною допомога:
Рідні мама і татусь.

В тім й ваша є заслуга,

Що гарно в школі вчуся,

Уклін тобі, мій тату,

Уклін, моя матуся.

- Тепер я букви усі знаю!

- А я цифри вже вивчаю!

- Казок багато я прочитав.

- А я вірш про школу написав!

Тож радійте, друзі, з нами,

Весело сьогодні в нас –

Хочемо в велику школу

Попроситись в другий клас!

Букварик:
Рік швидко пролетів,
Ви підросли і помужніли.
Тепер вже знаєте багато
Та гарно вмієте читати.
А ще я хочу вам востаннє
Задати ось такі питання.
Щоб знати, а чи можна вас

Перевести у другий клас?

1. Скільки літер в українському алфавіті? (33)
2. Яка літера стоїть перша? (А) Остання? (Я)
3. А як називається наше село?

Букварик:
Молодці! Можна перевести вас до другого класу.

Але давайте запросимо ще математику і послухаємо що скаже вона, адже вона теж цілий рік працювала з 1 класом.

- Запрошуєм тебе, шановна математико!

Математика:

Так-так, іду!

У нас із Букварем одна тематика,

Різниця лише в тім, що він учив граматики,

А я навчала математики,

Щоб уміли полічити

Скільки треба букв учити,

Скільки хлопчиків й дівчат,

Скільки шишок у хлоп’ят,

Скільки раз за парту сіли,

Скільки ложок каші з’їли,

Скільки руки раз помили,

Скільки ручок загубили,

Скільки зошитів списали,

Зауважень скільки мали…

Букварик:
Годі, годі торохтіти!

Скажи нам краще, що ці діти

Знають-вміють крім граматики.

Математика:

Я їх вчила математики.

Вони зовсім не ледачі,

Вже розв’язують задачі,

Вміють добре рахувати,

Додавати, віднімати,

Вміють креслити відрізки,

Рахувать в дівчаток кіски.

Букварик:
Досить! Досить! Зупинися.

Доведи нам, не хвалися.

Хто з них справжній молодець,

Математик-фахівець,

Недарма ходив до школи

Й в 2 клас іти готовий?

Математика:

Всі готові!

Букварик:
От і добре! А що скажуть нашим першокласникам підручники

«Я і Україна» та «Основи здоров’я»?

Запитань у нас багато,

Та не можем ми у свято

Розповісти про усе.

Перший клас – це ще не все,

В другім класі з вами, діти,

Будем вчитися й дружити.

Ну а зараз їй й мені

Відповісте ви так чи ні:

- Любите природу, діти?

- І рвете багато квітів?

- Про річки й моря читаєте?

- Камінці в ставок кидаєте?

- Для птахів маєте хатки?

- А чи стріляєте з рогатки?

- Про здоров’я своє дбаєте?

- По калюжах ви гасаєте?

- Дарма не топчете травички?

- А маєте шеідливі звички?

- Гарно ви себе ведете?

- Ну а нас не підведете?

- Що ж, сподобались ви нам.

- Нам відпочити уже час,

А ви ідіть у 2клас.

Букварик:
Ну, що ж, діти, а мені пора прощатись з вами.

Добрий Букварику, перша книжко!
Хочеться навіть поплакати трішки:
Жаль розлучатися, хоч і треба,
Ми не забудем ніколи про тебе!

Спасибі тобі за добру науку,
За паличку першу і першу букву,
За перше слово і першу казку,
За першої вчительки щиру ласку!
Ми пам’ятатимем довгії роки
Мудрі й повчальні твої уроки.

Букварик:
Дякую вам за добрі слова.

Підручники нові вас, діти,

У 2 класі будуть вчити.

А я до вересня в бібліотеці

Буду спочивати,

А потім першокласників малих

Я стану грамоти навчати.

А ви обіцяйте мені не лінитись,

На відмінно й добре вчитись.

Обіцяєм не лінитись,

На відмінно й добре вчитись.
Рано з сонечком вставати,
Щоб у школу не проспати.

Книги й зошити любити,
Берегти, а не бруднити.
І охайним завжди бути,
Щоб нічого не забути.

На уроках не жувати,
Не дрімати і не спати.
І домашні всі завдання
На дванадцять готувати.

Будем вчитись ми сумлінно
І поводитись відмінно,
Щоб батьки могли радіти,
Що в них такі гарні діти.

Прощавай, Букварику, в школі, перший друже,

Ми тобі, Букварику, дякуємо дуже!

Букварик:

Справи, бачу, он які!

Тут першокласники такі,

Що все вже вміють, усе знають,

А як чудово всі співають.

Тож в залі цім останній раз

Ми заспівати просим вас.

( Пісня «Ми танцюєм гопака»)

Чути музику і співи,

Відлунює гопаком.

Першокласники сьогодні

Прощаються з дитсадком.

Пр-ів:

Гоп-гоп! Руки в боки!

Гоп-гоп! Три підскоки!

Музика така дзвінка.

Ми танцюєм гопака.

Ми так голосно співаєм,

Бо до школи вирушаєм.

Перейшли у 2 клас,

Порадійте й ви за нас.

І веселі ми й щасливі,

Бо дорослі вже й сміливі.

Сміло в школу ми ідемо,

Добре вчитися будемо.

Випускник:

Я від імені всіх учнів нашої школи нині вас вітаю,

успіхів в майбутньому щиро вам бажаю.

Переходьте з класу в клас

Й будьте кращими за нас.

Ви в шкільній сім’ї найменші.

Наша вам любов і шана.

Постарайтесь бути перші

У труді, у грі, в навчанні!

-Ось і закінчилось наше свято,

Я вдячна усім, хто поміг нам його готувати.

Нехай для наших першокласників роки навчання в школі стануть щасливими!

Дякую всім за увагу.

Урок читання у 2 класі

Небилиці-небувалиці

От так дивина!

Тема уроку: Микола Сингаївський "Що воно за диво?",

Павло Мовчан "Сіяв шпак",

Анатолій Григорук "Переплутанка",

Платон Воронько "Картина".

Мета: Ознайомити учнів зі змістом терміну «небилиці- небувалиці»;

на прикладі авторських віршів-небилиць показати барвистість, красу рідної мови; удосконалювати навички правильного і виразного читання, уміння працювати самостійно; розвивати образну уяву, здатність розрізняти реальність і вигадку.

Обладнання: презентаційний матеріал.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Подивилися на мене,

Усміхнулися усі.

Чи готові до роботи?

В мене діти - молодці!

ІІ. Мовно-логічна розминка

Традицій наших не міняймо,

З розминки мовної урок наш починаймо!

1. Чистомовка

Усь-усь-усь – ох і добрий в нас дідусь.

Ать-ать-ать – дуже любить жартувать.

Ав-ав-ав – про вовків нам розказав.

Сі-сі-сі – ми сміялися усі.

Ся-ся-ся – любимо ми дідуся.

2. Скоромовка

-Давайте прочитаємо, що ж смішного розповів нам дідусь?

Вовченя й вовчиха з вовком

Утекли у вушко з голки...

Не знайшли мисливці сірих,

Бо згубилась голка в сіні...

- Що видалося смішним для вас?

- Чи буває це насправді?

3. Розчитування «Додай слово»

Слова, як і дідусь з онуками, люблять жартувати, якби лише в риму попасти. Вставте замість крапок слова з довідки.

Якби пшоно, якби сіль,

То зварила б я …… .

Якби снігу та дощу,

То зварила б я ….. .

Якби трохи простокваші,

То зварила б горщик …. .

( каша, кисіль, борщ)

- У яких рядочках зміст не відповідає дійсності?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

- Чи любите ви фантазувати, вигадувати, придумувати щось таке, чого ви ще ніколи не бачили, не чули?

- Як ви гадаєте, для чого поети складають такі вірші?

- Тепер прочитайте у підручнику назву розділу, який ми починаємо вивчати, і ви дізнаєтесь, як вони називаються?

ІY. Робота над темою уроку

- Сьогодні ми познайомимось із такими веселими фантазіями українських поетів – небилицями-небувалицями.

Та перш за все прочитаймо тлумачення слів

небилиці-небувалиці.

Небилиці-небувалиці – це розповіді, часто в віршованій формі, про те, чого немає в дійсності, неправда, вигадка, нісенітниця.

- А тепер давайте асоціативний кущ розділу

«Вірші українських поетів»

поповнимо новою гілкою

Вірші – поетичні Різнокольорові

картини природи вірші

Вірші

українських поетів

Вірші- Небилиці-

діалоги небувалиці

1. М. Сингаївський "Що воно за диво?"

Виразне читання вірша вчителем

- Послухайте вірш-небувалицю

М.Сингаївського "Щовоно за диво?"

і скажіть, що вас найбільше здивувало.

Словникова робота

- Прочитайте кожну колонку слів на одному диханні.

клен тополя

верба ґанок

дах річка

піч хата

синиця мова

- Прочитайте тільки назви дерев;

слова, що асоціюються зі словом "хата".

- Читаємо «луною» за мною

Диво кислиці

здивувало синиці

маківки криниці

- Назвіть слова-родичі в першому стовпчику.

- Доберіть спільнокореневі слова.

- А тепер слова – близькі за значенням.

- Що спільного у словах другого стовпчика?

- Як ви розумієте вислів кострубата мова?

- Зверніть увагу на тлумачення

Кострубата мова — з деякими недоліками, неправильна.

- А якою повинна бути мова?

Читання вірша мовчки

Виразне читання вірша учнями «ланцюжком»

Аналіз вірша

- Що тебе найбільше здивувало? Чому?

2.П. Мовчан"Сіяв шпак"

Відгадування загадки

Гриць дивується, питає,

Що за пташка так співає?

Як горобчик, цвірінчить,

Мов сорока, скрекотить,

А ще інколи бува,

Що кричить, немов сова!

Хто ж виспівує отак?

Здогадались? Певно …. .

Виразне читання вірша вчителем

- Послухайте уважно вірш П. Мовчана "Сіяв шпак", і ви дізнаєтеся, що він сіяв.

Вибіркове читання вірша

- Що сіяв шпак?

- А що вродило?

- Куди шпак привіз просо?

- Що з’явилося після вимолоту?

-Прочитайте, що сказав шпак?

Аналіз вірша

- У чому ж суть небилиці?

Добирання рим

Мак - …

просо - …….

жито - ….

Крісло автора (складання інших кінцівок вірша)

Як привіз його на тік – вимолотив гречку

(вступлю в суперечку)

……………………………………... вишні

(що ж, не будуть лишні)

…………………………………….. сливи

(будуть всі щасливі)

3. А. Григорук "Переплутанка"

Виразне читання вірша вчителем з наступним аналізом

- А зараз послухайте уважно вірш

А. Григорука "Переплутанка".

Можливо, хтось з вас захоче «розплутати» його.

- Який у вас настрій після читання вірша?

- Що вас найбільше розсмішило?

Словникова робота

Льоха — свиня.

Плоти — огорожі, паркани, тини.

Відгадування загадок

В нього ніс в сметані й ротик.

Відгадайте, хто це? …..

Хвіст гачком, а ніс п’ятачком. …..

Він на півня дещо схожий,

Але більший і ворожий.

Белькотати завжди звик.

Здогадались? Це ж …..

Вибіркове читання вірша

- Які рядки вірша стосуються слів-відгадок?

- Назвіть, з якими ще тваринами щось наплутав автор?

(Виріс ріг у кабана.

Пси порили все подвіря.

А цаписько в курнику заспівав: «Кукуріку!»

Лізуть горобці під квочку.

А ягнята, мов коти, геть обсіли всі плоти.

Віл на яворі пасеться.)

Аналіз ілюстрації в підручнику

- Розгляньте ілюстрації.

Знайдіть і прочитайте слова вірша, що підходять до

кожного малюнка.

- Кого художник не зобразив?

Допоможіть власними малюнками.

Вправа на швидку орієнтацію в тексті

- Прочитайте, хто у вірші-небилиці виконує дії

льохи (пси), півня (цаписько), курчат (горобці), котів (ягнята), курки (кіт), лебедів (індики).

Робота в групах «Розплутанка»

(складання римованої кінцівки вірша)

- Яким запитанням закінчується вірш?

- Чи можете ви на нього відповісти?

Спробуйте «розплутати» вірш, не порушуючи рими.

- Як би ви тепер назвали вірш?

(Розплутанка)

4. П. Воронько "Картина"

Виразне читання вірша вчителем з наступним аналізом

- Послухайте уважно небилицю П. Воронька "Картина".

- Які небувалиці зобразив хлопчик?

Мовчазне читання учнями

- Прочитайте вірш мовчки. Зіставте малюнок зі змістом вірша.

Аналіз ілюстрації в підручнику

- Чи все зобразив хлопчик? Що ще треба домалювати?

Гра «Диктор телебачення»

(Читати текст, періодично відриваючи погляд,

щоб подивитися на глядачів)

Робота в парах «Калейдоскоп юних поетів»

- У парі переробіть вірш, щоб уньому не було небилиць.

(Діти після роботи зачитують варіант, вибирають ту пару, що найкраще справилась із завданням).

V. Підсумок уроку

- Що спільного у цих віршах?

- Який настрій вони викликають?

—Я назву ряд слів. А ви скажіть, якими із них не можна назвати такі вірші: "Небилиці, жарти, нісенітниці, загадки, плутанки, веселинки, легенди".

- Який настрій панував протягом сьогоднішнього уроку? Чому?

- Чи подобаються вам такі вірші?

VІ. Домашнє завдання

Читати виразно, підготувати малюнки,скласти власну небилицю.

Додатковий матеріал

ГРА «ТАК ЧИ НІ?»

Зіграти хочеться мені

З тобою, друже, в «Так чи ні?»

Тобі питання задаю,

Готуй же відповідь свою.

Відповідай, коли мастак,

Єдиним словом — «ні» чи «так».

-Чи вміє плавати гусак?

Ну що на це ти скажеш? (Так)

- Чи може стати у вогні

Вода холодним льодом? (Ні)

-Скажи мені, червоний мак

В січневу пору квітне? (Ні)

-А крокодили на сосні

Свої будують гнізда? (Ні)

- Чи може вище гір літак

У вишину злетіти? (Так)

-Узори пишні на вікні

Мороз малює взимку? (Так)

-Чи правда, друже мій, що рак,

Коли повзе, то задки? (Так)

-Якщо не їстиме три дні,

Верблюд ходити зможе? (Так)

- До забіяк і розбишак

Чи є в людей повага? (Ні)

- Чи достигають навесні

Пшениця й жито в полі? (Ні)

- Коли розсердиться їжак,

Слона він може вбити? (Ні)

- Ріка біжить удалині,

Чи є у неї ноги? (Ні)

- А чи буває сон у сні?

Чекаю відповіді! (Так)

- Перекривив синицю шпак,

Таке буває, друже? (Так)

- Скажи, морози крижані

Страшні для мавп тропічних? (Так)

- Чи правда це, що вовк усмак

Наївся груш і яблук? (Ні)

- А під кінець скажи мені —

Цікава гра у «Так чи ні»? (Так)

От так диво-дивина –

виріс ріг у кабана.

Льоха вбралася у пір’я,

пси порили все подвір’я.

А цаписько в курнику

заспівав: «Кукуріку!»

Лізуть горобці під квочку,

щоб сховатись в холодочку.

А ягнята, мов коти,

геть обсіли всі плоти.

Віл на яворі пасеться,

кіт у кошику несеться.

А індики на воді

плавають, мов лебеді.

А тепер скажіть мені –

де тут правда, а де ні?

Гречка

Сливи

Вишні

- В мене є така картина –

краща від усіх!

Не картина – дивина.

Над горою низина.

Спіють яблука, малина.

Зверху валить сніг.

На гілках сидять зайчата.

По ставку пливуть курчата.

Їжаки летять.

Світить сонце, сяють зорі,

Жолуді на осокорі

гронами висять.

Кiлькiсть переглядiв: 1167

Коментарi

  • oqepoluc

    2017-07-11 20:30:53

    [url=http://100mg-viagracanada.com/]100mg-viagracanada.com.ankor[/url] sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/...